α) να αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ ή εθνικής έγκρισης τύπου·:
β) να απαγορεύουν την καταχώριση σε µητρώο, πώληση ήθέση σε λειτουργία. :
2. Από τις 25 Αυγούστου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο συστήµατος µετωπικής προστασίας, το οποίο διατίθεται ως χωριστή τεχνικήµονάδα , και το οποίο τηρεί τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη δεν δύνανται: :
α) να αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ, ήεθνική ς έγκρισης τύπου·:
β) να απαγορεύουν την πώληση ήθέση σε λειτουργία. :
3. Από τις 25 Νοεµβρίου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο οχήµατος στο οποίο έχει τοποθετηθεί σύστηµα µετωπικής προστασίας ή νέο τύπο συστήµατος µετωπικής προστασίας που προσφέρεται ως χωριστήτεχνική µονάδα, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ ή εθνικής έγκρισης τύπου. :
4. Από τις 25 Μαΐου 2007, σε σχέση µε οχήµατα που δεν πληρούν τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη, για λόγους που αφορούν τα συστήµατα µετωπικής προστασίας:
Αρθρο 1
Θέµα
Η παρούσα οδηγία αποσκοπεί στη βελτίωση της προστασίας των πεζών και των οχηµάτων µε τη λήψη µέτρων παθητικής ασφάλειας. Καθορίζει τεχνικές απαιτήσεις για την έγκριση τύπου οχηµάτων µε κινητήρα όσον αφορά τα συστήµατα µετωπικής προστασίας που παρέχονται είτε ως αρχικός εξοπλισµός που τοποθετείται στα οχήµατα είτε ως χωριστές τεχνικές µονάδες.
Αρθρο 3
∆ιατάξεις έγκρισης τύπου
1. Από τις 25 Αυγούστου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο χήµατος στο οποίο έχει τοποθετηθεί σύστηµα µετωπικής
προστασίας που τηρεί τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη δεν δύνανται, για λόγους που αφορούν τα συστήµατα µετωπικής προστασίας:
α) να αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ ή εθνικής έγκρισης τύπου·:
β) να απαγορεύουν την καταχώριση σε µητρώο, πώληση ήθέση σε λειτουργία. :
2. Από τις 25 Αυγούστου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο συστήµατος µετωπικής προστασίας, το οποίο διατίθεται ως χωριστή τεχνικήµονάδα , και το οποίο τηρεί τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη δεν δύνανται: :
α) να αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ, ήεθνική ς έγκρισης τύπου·:
β) να απαγορεύουν την πώληση ήθέση σε λειτουργία. :
3. Από τις 25 Νοεµβρίου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο οχήµατος στο οποίο έχει τοποθετηθεί σύστηµα µετωπικής προστασίας ή νέο τύπο συστήµατος µετωπικής προστασίας που προσφέρεται ως χωριστήτεχνική µονάδα, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ ή εθνικής έγκρισης τύπου. :
4. Από τις 25 Μαΐου 2007, σε σχέση µε οχήµατα που δεν πληρούν τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη, για λόγους που αφορούν τα συστήµατα µετωπικής προστασίας:
β) να απαγορεύουν την καταχώριση σε µητρώο, πώληση ήθέση σε λειτουργία. :
2. Από τις 25 Αυγούστου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο συστήµατος µετωπικής προστασίας, το οποίο διατίθεται ως χωριστή τεχνικήµονάδα , και το οποίο τηρεί τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη δεν δύνανται: :
α) να αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ, ήεθνική ς έγκρισης τύπου·:
β) να απαγορεύουν την πώληση ήθέση σε λειτουργία. :
3. Από τις 25 Νοεµβρίου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο οχήµατος στο οποίο έχει τοποθετηθεί σύστηµα µετωπικής προστασίας ή νέο τύπο συστήµατος µετωπικής προστασίας που προσφέρεται ως χωριστήτεχνική µονάδα, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ ή εθνικής έγκρισης τύπου. :
4. Από τις 25 Μαΐου 2007, σε σχέση µε οχήµατα που δεν πληρούν τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη, για λόγους που αφορούν τα συστήµατα µετωπικής προστασίας:
Αρθρο 1
Θέµα
Η παρούσα οδηγία αποσκοπεί στη βελτίωση της προστασίας των πεζών και των οχηµάτων µε τη λήψη µέτρων παθητικής ασφάλειας. Καθορίζει τεχνικές απαιτήσεις για την έγκριση τύπου οχηµάτων µε κινητήρα όσον αφορά τα συστήµατα µετωπικής προστασίας που παρέχονται είτε ως αρχικός εξοπλισµός που τοποθετείται στα οχήµατα είτε ως χωριστές τεχνικές µονάδες.
Αρθρο 3
∆ιατάξεις έγκρισης τύπου
1. Από τις 25 Αυγούστου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο χήµατος στο οποίο έχει τοποθετηθεί σύστηµα µετωπικής
προστασίας που τηρεί τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη δεν δύνανται, για λόγους που αφορούν τα συστήµατα µετωπικής προστασίας:
α) να αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ ή εθνικής έγκρισης τύπου·:
β) να απαγορεύουν την καταχώριση σε µητρώο, πώληση ήθέση σε λειτουργία. :
2. Από τις 25 Αυγούστου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο συστήµατος µετωπικής προστασίας, το οποίο διατίθεται ως χωριστή τεχνικήµονάδα , και το οποίο τηρεί τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη δεν δύνανται: :
α) να αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ, ήεθνική ς έγκρισης τύπου·:
β) να απαγορεύουν την πώληση ήθέση σε λειτουργία. :
3. Από τις 25 Νοεµβρίου 2006, σε σχέση µε νέο τύπο οχήµατος στο οποίο έχει τοποθετηθεί σύστηµα µετωπικής προστασίας ή νέο τύπο συστήµατος µετωπικής προστασίας που προσφέρεται ως χωριστήτεχνική µονάδα, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη αρνούνται τη χορήγηση έγκρισης τύπου ΕΚ ή εθνικής έγκρισης τύπου. :
4. Από τις 25 Μαΐου 2007, σε σχέση µε οχήµατα που δεν πληρούν τις απαιτήσεις που ορίζονται στα παραρτήµατα Ι και ΙΙ, τα κράτη µέλη, για λόγους που αφορούν τα συστήµατα µετωπικής προστασίας: